Ako predvídať potreby zákazníka

O zákazníkoch sa dozviete naozaj veľa, ak budete sledovať ich zvyky a správanie. Budete tým pádom môcť predvídať ich budúce činnosti alebo potreby. Je to len o tom, ktoré informácie sú potrebné a kedy a ako ich využiť.

Ako predvídať potreby zákazníka

Ako predvídať potreby zákazníka (Foto: unsplash.com)

Najlepším priateľom pri určovaní predpovedí správania zákazníkov je váš Google Ads alebo nazývaný aj PPC účet. Podľa tohto účtu viete určiť, ktoré kľúčové slová vyhľadávajú vaši zákazníci. Viete zistiť, ktoré slová prispeli k tomu, aby sa zákazník preklikol na váš web a ktoré slovíčko vyústilo až k predaju. Preto, ak máte dobre spravený linkbuilding, vaše kľúčové slová budú na prvých pozíciách.

Ak sa používateľ preklikol z platenej reklamy na vašu landingpage, môžete použiť všetky informácie na pokrytie cesty od začiatku až po kúpu produktu.

Ak sa návštevník preklikne z určitého príspevku na sociálnej sieti, môže vám to povedať viac o myšlienkovom procese nakupujúceho. Preklikli sa na konkrétny blog aby si ho prečítali? Preklikli sa z určitého obrázku nášho produktu na základe toho, že chcú kúpiť jeden z nich alebo len chcú vedieť, aké sú trendy? Každá akcia vykonaná na sociálnej sieti vám pomôže zúžiť informácie, ktoré budete potrebovať. Čím viac budete vedieť informácií o správaní vašich návštevníkov, tým ľahšie budete môcť predvídať ich ďalšie kroky.

Text: PR